HVAD SIGER KUNDERNE

Tillid og åbenhed er vigtig for både jer og os

Derfor har vi valgt at ligge nogle udtalelser fra eksisterende kunder ud her på hjemmesiden, så I kan læse hvad andre med PULJE-administration synes om løsningen og hvad de oplever.

Vi støder af og til også på uopfordrede udtalelser og vil også samle dem vi bliver bekendt med her.

  7 comments for “HVAD SIGER KUNDERNE

  1. 20. februar 2012 at 11:51

    iT ansvarlig Merete Jørck

    Vi er et større lægehus med 20 arbejdspladser og egen server. Efter en længere periode med talrige betydende problemer med ny udgave af databasehåndteringsprogram, sentinel og cardiosoft integrering mv, hvor systemhuset kæmpede meget længe uden større held – med deraf afledt frustration, voldsomme teknikerudgifter, og nede-tid, hørte vi fra kollegaer om DinAdmin.dk og slog straks til.
    Konceptet har i den grad manglet, og er i alt sin enkelhed genialt. Opfat det som en forsikringsordning, en fast servicering til en fast pris. Edb – vedligeholdelse er en tids sluger af rang og den tiltagende kompleksitet og krav til elektronisk kommunikation med alle mulige andre aktører, gør det nødvendigt med assistance udefra for at få systemerne til at spille sammen. Selv den mest nørdede praktiserende læge, tror jeg kommer til kort, hvis han/hun tror de kan klare det selv.

    DinAdmin har foreløbig fuldt levet op til vores forventninger ( og mere til ) , og vi har i den grad sat dem på prøve- nærmest i en periode drevet rov. Konceptets styrker er som andre indlægsgivere har nævnt:

    Fast pris

    Yderst hurtig og kompetent assistance, –fra en tekniker der kender dit system ud og ind.

    Meget Service mindet med respekt for, at vores tid er dedikeret patienterne og ikke edb.

    kort responstid.

    Fjernopkobling på alle maskiner og server, så større ændringer , sågar serverinstallation, opdateringer ,backup mv. kan foregå aften og weekends.

    Mulighed for hjælp til nyinstallation/nyindkøb af Hardware, software, hjemmearbejdspladser via Logmein, flytning af e-mailkonti ,kartoteker etc. etc.
    Jeg kan varmt anbefale DinAdmin og håber og tror på ,at de fortsat vil og kan leve op til deres egne ambitiøse målsætninger.

    Med håbet om et fortsat godt samarbejde.

    Merete Jørck

  2. 30. januar 2012 at 11:47

    Glæden ved at have en fast it-tekniker.

    Vi har nu haft fornøjelsen af at have en fast it-tekniker gennem et par år. Det har været en stor lettelse. Altid den samme flinke og venlige person til at løse vores problemer hurtig og effektivt. Mange gange klares det via fjernopkobling. Han kender vores system ud og ind holder styr på licenser, kontrollerer fjernbackupen med jævne mellemrum, sørger for at opdateringer bliver læst ind mv. Klarer også de fleste softwareproblemer vare sig det er Medwin, Cardiosoft, Cardioperfect, dikteringssoftware mv., dog ikke i brugen af programmer men i installation og at de virker. Bestiller du ny hardware er den sat op med ALLE programmer og klar til at bruge. Som den flinke mand han er får du også hjælp når datteren skal have en ny bærbar.

    Når der er problemer, svarer jeg som regel personalet – prøv at genstarte og hvis det ikke virker så ring Martin. En meget stor lettelse for mig som it-ansvarlig!

    For os har det også været billigere end at vælge en ASP-løsning, da vores udgift ville være uforholdsmæssig for stor, da vi har baseret vores klinik på mange arbejdspladser og hjemmeopkoblinger.

    Praktiserende læge og it-ansvarlig
    Lægehuset Allingåbro

    Johannes Brockstedt

  3. 30. januar 2012 at 11:24

    Vi har siden primo oktober 2010 været tilknyttet DINadmin.dk og har lavet en 5 årig kontakt.

    Erfaringsperioden er således endnu kort, men vi har allerede gjort flittigt brug af ordningen, som udover klinikkens server og arbejdsstationer også dækker vore maskiner derhjemme.

    Vi har oplevet, at opståede fejl hurtigt bliver rettet, ofte om aftenen eller i weekends. Vi har fået udskiftet en PC og to printere med færrest mulige gener for det daglige arbejde. Løbende opdatering af programmet har betydet lettelse og tidsbesparelse for den ansvarlige kollega.

    Vi er indtil videre særdeles tilfreds.

    Lægerne Schmidt, Præst og Mogensen I/S
    Herning

    Jørgen Præst

  4. 3. oktober 2011 at 22:39

    Mærsk-Andersen – din foretrukne leverandør af EKG og Spirometri

    Mærsk-Andersen har stor erfaring med salg af Ekg og Spirometri, og har siden maj i år indgået tæt samarbejde med DINadmin om installation og vedligehold af software hos vores kunder. Dette har flere Lægehuse allerede benyttet sig af og haft positive oplevelser med.

    Lægernes hus Afd. Øst, Ikast købte f.eks. deres nye EKG og Spirometri hos Mærsk-Andersen og med henvisning til vores nye samarbejde med DINadmin blev softwaren installeret om aftenen via DINadmin.dk´s remote system. Dette gjorde, at Lægehuset helt uforstyrret i dagligdagen kunne få implementeret det nye udstyr.
    I vores messeavis, som udkommer sidst i oktober, kan du læse hvordan Lægerne Strøget, Ikast fik mere tid til patienterne efter at have benyttet sig af vores nye samarbejde med DINadmin.

    På vores stand A-003 til Lægedagene, kan du møde Martin fra DINadmin, og sammen kan vi fortælle dig meget mere om dine muligheder for køb af EKG og Spirometri hos Mærsk-Andersen samt installation af softwaren via DINadmin.

    Ønskes yderligere oplysninger, eller ønsker du at få et login til vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte din konsulent eller kundeservice på telefon 8710 1410

  5. 30. januar 2010 at 11:48

    Der bliver mindre og mindre tid til at tage sig af det tekniske, og det er en tidsrøver ind imellem.
    Vores lægehus har 20 arbejdspladser og egen server, og jeg magtede ikke at servicere dem alle mere og ville gerne aflastes. Vi tog kontakt til Martin, der teknisk havde serviceret os gennem Eg-data, og han var netop startet for sig selv med firmaet DINadmin.

    Vi har lavet en kontrakt med firmaet om at klare al service på hardware og software og servicere kontakten til Medwin ved problemer. Firmaet sørger endvidere for opdateringer ( program, medicinbog, lacationtabel ). Er behjælpelig med nyindkøb.

    Firmaet er koblet op på vores system og en del kan klares hjemme fra, og jeg må sige, at der er hurtig hjælp.

    Firmaet tilbyder endvidere opkobling hjemme fra gennem Logmein, en sikker opkobling over internettet, hvor du kan tænde din computer også, så du ikke behøve at have den kørende, når du forlader arbejdet. Du overtager skærm og tastatur, men kan ikke overføre data til din egen computer. Du skal blot huske, at der skal være papir i den printer inden du forlader konsultationen.

    Et rigtig godt tilbud fra firmaet.

    Vi kan her fra Brande varmt anbefale DINadmin.

    Poul Brønnum

  6. 1. januar 2009 at 11:50

    Som en appelsin i en turban

    Som mangeårig praktiserende læge i Ikast, hvor jeg og mine kolleger med stor tilfredshed først benyttede os af Midoc og siden MedWin, har jeg ofte været frustreret over, hvor meget tid, der kræves for som bruger at opdatere, vedligeholde, afvikle backup, forbedre, nyanskaffe og lejlighedsvis forsøge at fejlfinde EDB-lægesystemet samtidig med, at jeg ikke på nogen måde har ønsket mig tilbage til tiden før EDB.

    Problemet ud over tidsforbrug til ikke-lægeligt arbejde har ofte samtidig været at kunne teknisk forklare sig over for systemhuset, idet vi i hvert fald langt hen ad vejen taler forskellige sprog. Hvad hardware angår, har vi i min praksis altid været bange for at komme i det dilemma, at systemhuset og evt. anden ekstern leverandør af hardware ville være tilbøjelige til at lade os som brugere være kastebold mellem de 2 parter, idet parterne efter sigende typisk ville lade ansvaret overgå til den anden part. Dette skisma har gjort, at vi indtil for nylig altid har benyttet DataInform som såvel hardwareleverandør som systemteknikere, når der var tekniske problemer eller Edb-anlæget skulle fornys, udbedres eller suppleres med nye faciliteter. Vi har i den forbindelse både fundet det dyrt i indkøb og meget besværligt og tidskrævende at opnå den relevante kontakt på for os sædvanligvis ubelejlige tidspunkter, ligesom der ofte har været ventetid og altid store omkostninger forbundet med teknisk bistand i klinikken eller ved indkøb af og konfigurering af ny hardware.

    Samtidig skal dog ikke undlades at gøre opmærksom på, at dette problem næppe er specielt for DataInform og MedWin, men generelt i samarbejdet mellem alle systemhuse og deres brugere, ligesom jeg er bekendt med, at netop DataInform selv har forsøgt at ændre strukturen m.h.p. forbedring af det tekniske samarbejde.

    Vi var imidlertid i min praksis, Lægerne Strøget, Ikast, ikke sene til at sige ja til et tilbud fra Martin Nygaard, da han som tidligere mangeårig systemtekniker hos DataInform og derfor velkendt og velanskrevet i praksis, tilbød os en servicekontrakt i sit nyoprettede firma, DinAdmin, Herning, til et fast månedligt honorar under hvilket han konstant varetager alle EDB-mæssige opgaver bortset fra den egentlige MedWin programafvikling, hvor vi fortsat serviceres af DataInform.

    DinAdmin står således til rådighed i hele praksis åbningstid alle hverdage, idet der er nem og hurtig kontakt til Martin via mobiltelefon, SMS og DinAdmin’s hjemmeside. Vi har erfaring for gennem de 1-2 år firmaet nu har eksisteret, at der altid er mulighed for umiddelbar kontakt og fejlhjælp og endda indtil videre altid ved den samme tekniker, Martin Nygaard, som kender os og vores anlæg til bunds. Firmaet er således optimalt tilgængeligt indenfor få minutter om nødvendigt, ligesom det af kontrakten fremgår, at denne tilgængelighed også er sikret gennem anden kompetent tekniker ved Martins evt. fravær eller når firmaet formentlig hurtigt vokser sig større. I praksis har det vist sig, at Martin som oftest kan løse problemer via opkobling gennem internettet til vores anlæg, ligesom han har været til stede i løbet af endog meget kort tid i klinikken de få gange, dette har været nødvendigt. Ofte oplever vi, at Martin arbejder på systemet om aftenen, natten og i weekender enten fra sin hjemmearbejdsplads via selvstændig opkobling til vores anlæg eller i klinikken, idet han konstant har en nøgle til denne.

    I abonnementet ligger desuden, at han indlæser alle nye frigivne opdateringer af programmel, formularer, lægemiddelfortegnelse, lokationstabel etc., idet vi efterfølgende har valgt igen gennem Martin at etablere egen server, som mod abonnement på denne også er kommet ind under ordningen til erstatning af tidligere opkobling til den dyre og ikke altid tilfredsstillende ASP-løsning. Desuden skaffer DinAdmin relevant hardware uden profit direkte fra EDB-leverandør til en gros priser, initialiserer og installerer inden for abonnementet, som i øvrigt kan ses i sin helhed på DinAdmin’s hjemmeside inkl. priser. Yderligere er der en stor fordel forbundet med, at firmaet dagligt tager og opbevarer sikkerhedskopi via nettet på tidspunkter, dvs. om natten, hvor det ikke generer praksis.

    Personligt mener jeg således, at Martin har fundet en niche, som vi som brugere af EDB-lægesystemer længe har efterspurgt uden egentlig selv at kunne definere behovet. Vi føler, at den daglige afvikling af vores Edb-program, opsætning af e-mailkonti, installation af digitale signaturer, kommunikation med samarbejdspartnere inden for al form for elektronisk kommunikation i øvrigt samt behov for sparringspartner på området er fuldt og overraskende godt dækket af DinAdmin, idet vi har fået helt anderledes ro omkring den daglige afvikling, systemændringer og udvidelser, indkøb, installation, backup etc. Til Martins ros skal desuden oplyses, at han har vist sig at være særdeles tilgængelig, kompetent, engageret, troværdig og rar at omgås i det daglige. Jeg føler således, at hans ide med at opbygge eget firma på ovenstående præmisser er faldet som en appelsin i praksis turban såvel som i den private sfære og også nu, hvor jeg grundet alder er ved at afvikle praksis. Der er således mulighed for også at tegne abonnement på hjemmearbejdspladsen, hvilket på tilsvarende måde har vist sig at være en stor fordel og tryghed med mulighed for hurtig hjælp indenfor minutter, timer eller få dage. Ydermere giver abonnementet en budgettryghed i såvel klinikken som på hjemmearbejdspladsen og har i øvrigt ikke afstedkommet konflikter med DataInform, med hvem såvel vi som Martin fortsat har et godt samarbejde

    Jeg kan således varmt anbefale, at man kontakter DinAdmin ved Martin Nygaard, Herning, hvis man genkender ovenstående problematik og ønsker at bruge mindre tid på EDB og mere på at være læge eller foretage sig andre ting. Så vidt vides, har Martin Nygaard allerede kunder over hele landet, hvilket hænger sammen med, at det har vist sig, at de fleste problemer kan løses ved opkobling til praksis over internettet, hvorved Martin midlertidigt overtager den computer, han har brug for at arbejde på under den sædvanligvis korte tid opkoblingen, som han selv kan etablere døgnet rundt, tager. Idegrundlaget for firmaet er så godt og relevant, at jeg synes det fortjener at blive omtalt i vores brugerblad.

    Poul Østergaard Kruse
    Tlf. 86 81 69 69
    eller 20 44 20 21

    http://www.medwinbruger.dk/tips-og-tricks/teknisk-assistance.aspx

  7. 1. januar 2009 at 11:19

    Vores oplevelse af vores indgåede IT-aftale er rigtig positiv. Venlig og hurtig ekspedition og service, og ofte kan tingene klares via fjernopkobling og ofte udenfor åbningstid, så det ikke får indflydelse på den daglige gang i praksis.

    Det er bl.a. en rigtig god ordning, at man kan ringe direkte til teknikeren, samt at man altid kommer til at tale med den samme person.

    Vi er derfor yderst tilfreds med samarbejdet og har på ingen måder fortrudt kontrakten.

    Venlig hilsen

    Lægerne
    Kongevejen 65 afd. Øst
    7430 Ikast

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.